Gladsaxe Viseforening

Opdateret den 14. december 2020

Intet her i livet er vel bedre end en sang!

OBS! se nyhedsbrev fra formanden

Nedlukning af Telefonfabrikken på grund af skimmelsvamp - se meddelelse.

Kære venner i Gladsaxe Viseforening.

Julehilsen 2020.

Året som snart rinder ud har været en belastning for os alle, ikke mindst fordi vi, som de ældre vi næsten alle er, har måttet være ekstra forsigtige i vores daglige færden for ikke at pådrage os  Covid 19. Vi ved det ikke, men vi håber at I alle stadig er raske og har lyst til igen, når vaccinen her i det nye år giver os mulighed for færdes frit, at se venner og familie, og når lejlighed byder sig, at vende tilbage til vore viseaftner, som vi i bestyrelsen er ivrige efter at starte op igen.

Nu er den nye opstart på vore viseaftner så ikke blevet lettere, fordi Telefonfabrikken, som mange af jer sikkert har hørt, er ramt af svamp og derfor skal renoveres og derfor vil være lukket en tid. Men vi ved også at husets ledelse arbejder ihærdigt på  finde brugbare midlertidige lokaler til os. Vi må vi tro på at det lykkes, således at vi kan komme i gang med at synge i begyndelsen af 2021.

Med de ord, og vores forventning om at 2021 skal blive det år hvor vi igen kan mødes i visesang, ønsker vi jer alle en god Jul med  samvær mad og gaver, og selvfølgelig om nødvendigt, mundbind, god afstand og afspritning, således at vi alle kan hilse det  nye år 2021 velkommen.

De varmeste hilsner fra bestyrelsen i GVF.

Der er morgensang med Kaya Brüel og Ole Kibsgaard hver morgen på DR 1